Service produse SHAW

Trimite produsul in service pentru reparatii sau mentenanta

Daca ai o problema cu un produs achizitionat de la noi si garantia a expirat, nu trebuie sa renunti la el!

Suntem aici sa te ajutam cu reparatia. Indiferent daca ai nevoie de mentenanta sau de o reparatie in afara garantiei, echipa noastra de service este gata sa te ajute. 

Completeaza formularul de mai jos si iti vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.

Cum functioneaza?

Service produse SHAW

Pasul 1

Completeaza formularul de mai jos, explicand problema intampinata.

Pasul 2

Te contactam pentru a iti oferi o estimare orientativa si stabilim data preluarii produsului de catre curier.

Service produse SHAW
Service produse SHAW

Pasul 3

Produsul ajunge in service, realizam constatarea finala si incepem reparatia dupa confirmarea ta.

Pasul 4

Iti livram produsul reparat in maxim 7 zile lucratoare de la receptia acestuia in service.

Service produse SHAW
Informatii importante privind trimiterea produselor in service
Pentru a asigura un proces rapid si eficient de verificare si reparatie, va rugam sa respectati urmatoarele instructiuni atunci cand trimiteti un produs catre departamentul nostru de service:
1. Ambalarea produsului
Clientul este responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a produsului inainte de expediere. Va recomandam sa folositi o cutie de carton rezistenta si folie cu bule pentru protectie suplimentara, astfel incat produsul sa nu se deterioreze pe durata transportului. Produsele deteriorate in tranzit din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor putea fi acoperite de garantie.
2. Igienizarea inainte de expediere
Va rugam sa igienizati produsul inainte de trimitere, in special in cazul echipamentelor utilizate de animale (ex: litiera automata, fantani de apa, hranitoare etc.). In cazul in care produsul ajunge murdar, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de igienizare inainte de inceperea procedurilor de verificare si reparatie.
3. Raspunderea pentru expediere
Clientul este responsabil pentru ca produsul sa ajunga in siguranta la sediul nostru. Va recomandam sa pastrati dovada expedierii si, daca este posibil, sa utilizati un serviciu de curierat cu urmarire AWB.
4. Ridicare prin curier trimis de noi
Pentru confortul dumneavoastra, oferim si posibilitatea de a trimite noi curierul pentru a ridica produsul de la adresa indicata. Costul acestui serviciu va fi calculat in functie de dimensiunea si greutatea coletului (volumetrie), iar taxa de transport va fi comunicata inainte de programarea ridicarii.
Va multumim pentru intelegere si colaborare. Respectarea acestor conditii ne ajuta sa procesam solicitarile in cel mai scurt timp si in cele mai bune conditii.


Prin completarea şi transmiterea acestui formular ne acordaţi consimţământul pentru Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal si acceptati Politica privind protecţia datelor.

Produs adaugat la favorite
Produs adaugat in comparator

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și vizitele repetate.